W znanej już serii kosmetyków Power Man przybywa nowości. Specjalnie na sezon letni specjaliści z firmy Joanna stworzyli krem do depilacji opracowany z myślą o mocnym, męskim owłosieniu. Czytaj więcej »
W znanej już serii kosmetyków Power Man przybywa nowości. Specjalnie na sezon letni specjaliści z firmy Joanna stworzyli krem do depilacji opracowany z myślą o mocnym, męskim owłosieniu. Czytaj więcej »
DRAMERS wprowadza na rynek Brait Perfume Mist – nową linię odświeżaczy powietrza w formie mgiełki, pod marką Brait. To niezwykłe doświadczenie zapachowe podbije serca klientów i przeniesie odświeżanie domu na wyższy poziom. Czytaj więcej »
Program wolontariatu pracowniczego Henkla „Make an Impact on Tomorrow" (MIT) obchodzi swoje 25-lecie. Program wspiera zaangażowanie zarówno obecnych, jak i emerytowanych pracowników firmy w działania na rzecz lokalnych społeczności. Czytaj więcej »
Wakacje w pełni, zatem czas na atrakcje dla najmłodszych! Bohaterowie Czyściochowa zapraszają dzieci i ich rodziców na bezpłatne pikniki, które Rossmann organizuje w miastach i miasteczkach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Czytaj więcej »
DIX KOSTKA – 3D kulki do WC firmy Gold Drop, wersja duo. Kulki skutecznie poprawiają czystość i higienę muszli, neutralizują nieprzyjemne zapachy oraz doskonale zapobiegają odkładaniu się kamienia i osadu. Czytaj więcej »
W lipcu ruszyła kampania dziecięcej marki Bobini pod hasłem „Bobini bo kocham”. Skupia się ona na kosmetycznej części portfolio, eksponując jej walory – pielęgnację od pierwszych dni życia, hypoalergiczność, wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego. Czytaj więcej »
Najprościej osiągnąć pożądany efekt – sprzątając regularnie. Dotyczy to zarówno toalety, jak i pozostałych miejsc w domu. Nie bez znaczenia jest także wybór odpowiednich środków czyszczących i odświeżających. Czytaj więcej »
Jak dostrzec różnice i wybierać produkty ekologiczne – nie tylko z pozoru – wyjaśnia Magdalena Sułek-Domańska, Managerka ds. zrównoważonego rozwoju i relacji zewnętrznych, Global Cosmed Group. Czytaj więcej »
Branża kosmetyczna przygotowuje się do zmiany unijnych przepisów dotyczących alergenów w kosmetykach. Nowelizacja unijnego rozporządzenia wchodzi w życie już 16 sierpnia br. i jest odpowiedzią na pojawiające się coraz częściej uczulenia, zwłaszcza na składniki kompozycji zapachowych - podaje Prawo.pl. Czytaj więcej »
1 sierpnia 2023 Velvet CARE świętuje jubileusz 10-lecia i podsumowuje dekadę swojej działalności. W tym czasie spółka stale stawiała na rozwój zarówno mocy produkcyjnych, jak i skali dystrybucji w Polsce i zagranicą, udoskonalała oferowane produkty, wdrożyła strategię zrównoważonego rozwoju, a efektem tych działań jest szacowany na koniec 2023 roku prawie 6-krotny wzrost... Czytaj więcej »
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Czytaj więcej »
W tym roku Sephora po raz pierwszy dołącza do grona partnerów Fest Festival. Na terenie Parku Śląskiego w Chorzowie szykuje strefę pełną atrakcji, z których wszyscy uczestnicy festiwalu korzystać będą mogli przez 4 dni wydarzenia – od 9 do 12 sierpnia. Sprawdź szczegóły już dziś! Czytaj więcej »
Płyny, kapsułki, proszki, żele do prania, a także środki do płukania czy odplamiacze, wybielacze i chusteczki zapobiegające farbowaniu – oferta środków do prania jest szeroka. Producenci oferują dużo więcej niż skuteczność produktu, rynek rozwija się w oparciu o innowacyjne formuły, piękne i długo utrzymujące się zapachy oraz ekologiczne i bezpieczne opakowania. Czytaj więcej »
12 czerwca 2023 w Centrum Bankowo Finansowym w Warszawie odbył się pokaz mody, na którym Maciej Zień i marka Perwoll pokazali, że można ubierać się modnie i dbać o środowisko. Wydarzenie uświetniła obecność gwiazd polskiego show-biznesu, które od lat wspierają projektanta. Czytaj więcej »
Bobini – kosmetyczna marka dziecięca – zyskała kolejne narzędzie wsparcia w postaci nowej strony internetowej. Czytelny układ i łatwa nawigacja, angażujące dla konsumenta treści, szerokie informacje o marce i produktach oraz dostępność dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych – to tylko kilka zalet wartych wymienienia. W trosce o komfort użytkowania przez osoby niedowidzące... Czytaj więcej »
Nowe linie peelingów Joanna są przyjazne dla środowiska, ale też zapewniają odpowiednią higienę oraz pielęgnację ciała. Zawarte w nich drobiny są ekologiczne i w pełni biodegradowalne. Seria składa się z pięciu produktów gruboziarnistych oraz pięciu drobnoziarnistych. Czytaj więcej »
BLEPHASOL to dobrze tolerowany płyn micelarny do codziennej pielęgnacji i oczyszczania wrażliwych okolic oczu: rzęs, powiek i ich brzegów. Działa kojąco i odświeżająco. Czytaj więcej »
Pójdzie gładko – z nowym kremem do depilacji ciała dla mężczyzn Power Men Czytaj więcej »
Rynek środków czystości rozwija się w oparciu o trendy i potrzeby konsumentów, które związane są ze zrównoważonym rozwojem i minimalizowaniem negatywnego wpływu na środowisko. W trosce o planetę i odpowiadając na potrzeby współczesnego konsumenta SIDOLUX wprowadza linię ECO, która posiada europejski certyfikat ECOLABEL. Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży DIX KOSTKA – 3D kulki do WC, wersja duo. Kulki skutecznie poprawiają czystość i higienę muszli, neutralizują nieprzyjemne zapachy oraz doskonale zapobiegają odkładaniu się kamienia i osadu. Czytaj więcej »
Ciężki do usunięcia kamień w toalecie? Rdzawe zacieki poniżej poziomu wody? Nowość od marki Kret – Aktywna piana Proszek do WC Antykamień – to profesjonalny booster odkamieniania, który rozwiąże te problemy. Czytaj więcej »
Kolastyna od wielu lat jest marką nr 1 w Polsce* w kategorii Pielęgnacji Słonecznej. Reprezentuje ponad 29-letnie doświadczenie w ochronie przed UVA, UVB, VL i IR. Czytaj więcej »
Luksja hipoalergiczny żel pod prysznic doskonale sprawdzi się w codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, w tym skóry wrażliwej. Jego delikatna formuła zawiera środki myjące roślinnego pochodzenia oraz pielęgnujące składniki aktywne: łagodzący ekstrakt z nagietka, kojący olej z nasion konopi oraz nawilżający Hydracare Complex. Żel delikatnie oczyszcza skórę, zapewnia... Czytaj więcej »
Sezon letni rządzi się swoimi prawami na wielu płaszczyznach. Między innymi jeśli chodzi o zawartość apteczki czy kosmetyczki. Zatem co mieści się w letnim „must have”? Czytaj więcej »
Nowe linie peelingów są przyjazne dla środowiska, ale też zapewniają odpowiednią higienę oraz pielęgnację ciała. Zawarte w nich drobiny są ekologiczne i w pełni biodegradowalne. Seria składa się z pięciu produktów gruboziarnistych oraz pięciu drobnoziarnistych. W linii drobnoziarnistej znajdziemy dwa peelingi z balsamem (wygładzająco – odżywcze), a także trzy peelingi o... Czytaj więcej »
Owocowe żele i balsamy do ciała Czytaj więcej »
Nawilża oraz wygładza skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy. Jego przyjemnie chłodząca formuła oparta na limonce oraz mięcie wodnej przynosi ukojenie zwłaszcza w upalne dni. Sorbet odświeżająco-chłodzący do stóp i nóg firmy Gewohl zapewni im nie tylko doskonały wygląd, ale także upragnione odczucie orzeźwienia. Czytaj więcej »
Linia Bobini Family powstała z myślą o wspólnym praniu dla całej rodziny i tworzą ją: Czytaj więcej »
Od kwietnia można obserwować w telewizji i digitalu nową kampanię firmy Henkel dla marki Persil – Persil Deep Clean – Czyste Pranie + Higieniczna Świeżość Pralki. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
Restauracje należące do sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla...
Zapisz się już dziś i zyskaj praktyczną wiedzę...
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla...
Fani serów znajdą tu bardzo szeroki wybór wszystkich naszych...
Badania SW Research pokazują, że Polacy widzą problem...
Już po raz drugi sieć ALDI wspólnie z Fundacją wesprze...
Gdy po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach przychodzi...
Już dostępna na półkach sklepowych...
Projekt SPEAK UP na rzecz zdrowia psychicznego młodzieży...
Warto dodać Majonez Kielecki lub Sos Kielecki tatarski...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie...
Zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia...
Wraz z nowym rokiem zadbaj o dobry sen...
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji...
7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji „Wygaszanie...